Powered By Blogger

duminică, 14 octombrie 2012


CITATE CELEBRE:
Pentru ca in ultimu timp am fost bombardat pe "feisbuc" cu tot felu' de citate de tot cacatu' m-am gandit sa ii ajut si eu pe tinerii incompetenti sa-si largeasca orizontul truismelor. Am scris aici cateva citate si posibili autori ale acestora. Cum Bob Marley si Albert Einstein sunt prea mainstream, am gasit eu cativa citatori(persoane specializate in inventarea de citate) ideali pentru voi,devoratori de cacat!
"a vinde nu inseamna a cumpara,dar a cumpara inseamna a consuma" - Valeriu Pintilie.
"Dumnezeu ne da, Dumnezeu ne ia" - Pompiliu Negoita.
"adevarul este cea mai mare minciuna pentru ca fiecare are partea lui de adevar si niciuna nu este adevarata" - Ludovic Pricop.
"sfarsitul exista inca dinaintea ineputului si vesnicia sa fatisa o intrece chiar pe cea a lui Dumnezeu" - Cezar Cantemir.
"lacomia este un monstru ce ne devoreaza prin interior,iar numai prin Dumnezeu putem rapune fiara" - Aaron Andreescu.
"ura scapata de sub control domina sufletul omului precum cel mai aspru tiran" - Emanuel Iordachioaia.
“visele trebuie hranite cu nesat caci la final ele ne vor indulci amarul lungii calatorii catre infinitate”- Dacian Vintilescu.

Acum ca va dau material puteti sa postati pe facebook cele mai noi citate! Toti va vor invidia! Da,voi sugatori de truisme,veti fi respectati printre cei ai vostri cu citatele mele! Nu fiti cretini...profitati si deveniti Bo$$y citatelor virtuale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu