Powered By Blogger

duminică, 21 octombrie 2012


Ceapa mediteaza!
N-am mai scris ceva de mult. Probabil va intrebati de ce. Va zic io de ce: pentru ca nu am mai avut ce! De ce sa umplu spatiul virtual aiurea? Am preferat sa stau si sa meditez.

CUGETAREA I:
In primu' rand am observat ca toti avem „un prieten”. Stii pe cineva care vrea sa cumpere un telefon. Tu n-ai de vanzare, dar ai un prieten care are. Ti s-a stricat noul laptop de eispe milioane. Nu stii sa-l repari, dar ai un prieten care stie. Daca stai si analizezi putin situatia tu esti un trist obscur si mediocru' si numai datorita prietenilor tai reusesti sa-ti rezolvi problemele.
Asta e prima situatie cand ai un prieten. Cea de-a doua e atunci cand vrei sa povestesti ceva sau sa ceri un sfat si nu vrei sa te faci de cacat. „am un prieten, pula mea...e normal, toti avem un prieten. Si prietenu asta al meu ar vrea sa-si sodomizeze muierea...e normal: toti avem un prieten care vrea sa-si sodomizeze prietena. Ei bine, el se intreaba daca exista riscul sa-si scoata pula plina de cacat din anusul ei. E normal...toti avem un prieten care se intreaba asta. Si daca da, ce sa faca in situatia asta?”. Ati prins ideea? Normal! Si voi faceti la fel indiferent cat va cacati pe voi ca nu-i asa!

CUGETAREA II:
De ce la toate chindiile exista tot timpul unu care se imbata pula si se metamorfozeaza in cea mai libidinoasa creatura? Adica serios...voi n-ati vazut d-astia pe la bairame? Tipi dubiosi care atarna la pizde mai rau ca lindicu'. In viata monotona de zi cu zi se comporta ca orice oaie din turma, dar la party-uri mereu se imbata ca ultimele servitoare si devin lindici atarnaci. De unde vin astia? Si tot timpul m-am intrebat daca astia nu cumva sufera de cine stie ce complexe si cand se apuca sa bea in sfarsit isi accepta complexele si vor sa treaca peste ele. Nu stiu...io zic sa facem o cheta si sa-i ducem la curve cu SIDA. Rezolvam doua probleme: prostii scapa de complexe si in cateva luni si noi scapam de prosti.

CUGETAREA III (si ultima):
De ce esti judecat pe strada si la locul de munca dupa felul in care arati? Daca am tatuaje sau cercei,pierceuri,pleata si creasta nu e ca si cand sunt un delicvent proaspat iesit din parnaie sau de la sanatoriu! Se promoveaza non-valoare si societatea e prostita de masonerie astfel incat sa se ajunga la un numitor comun: UNIFORMIZAREA CULTURALA. Cum globalizarea totala e departe de a se infaptui asta e un prim pas foarte important. Uniformizarea culturala are ca scop transformarea societatii intr-o turma de oi dezorientate care vor tanji dupa o umbrela comuna. Si aceasta umbrela comuna se numeste GLOBALIZARE. Cine tine umbrela? MASONERIA! Nu-s nici pe departe paranoic...poate sufar putin de “teoria conspiratiei”, dar acum sunt cat se poate de realist. Ce relevanta are pentru voi? Probabil niciuna. Ce va mai trebuie? Aveti I-phone, laptop, bani de buzunar, cont pe facebook...nu va intereseaza mai departe. Mancati fast-food si beti Cola. Ce conteaza ca suntem controlati si verificti de Big Brother? Voi aveti matu’ plin. E ca si cand cineva iti indeplineste ultima dorinta inainte de a te omori. Exact...suntem ca porcii de Craciun. Inainte ni se da tot ce vrem si dupa ghiciti ce? Suntem adusi la un festin imbelsugat...pe o tava de argint cu un mar in gura!
Am scris asta pentru ca imi pasa. Nu imi pasa de voi! Imi pasa de mine. Si eu am de suferit din cauza ignorantei voastre.

Cam astea au fost cugetarile mele. Daca aveti ceva de comentat va astept sa supercvaflac@yahoo.com sau pe http://www.facebook.com/george.ceapa.degerata. Va pupa Ceapa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu