Powered By Blogger

luni, 12 noiembrie 2012


O VIATA DE SUCCES!
  • -Da-i, ba, volum la muzica aia!
  • -Termina in pula mea! Iar imi vine garda la usa! Iar o sug 3 luni la sters toalete publice cu periuta de dinti.
  • -Hai ba... Esti pizda? Te tragi pe cur?
Eram la o petrecere foarte luxoasa. Numai oameni „grei” erau acolo. Ma simteam oarecum stanjenit. Dar ce cautam eu acolo? Hahaha! Intortocheate sunt caile transeelor. Sa incep cu inceputu:
Eram in avion cu chitanta dupe coaiele de garoi. La un moment dat o stewardesa vine la mine si imi zice pe un glas mieros:
  • -Domnule, va cauta cineva la telefon. Puteti veni, va rog?
Ma duc. Cum iau receptoru o voce ragusita si total straina mie imi vorbeste:
  • -Acum eu vorbesc, tu asculti! Ma numesc GioVali. GioVali Balistrieri. Am auzit de fapta ta. Este uimitor cum ai reusit si sincer...chiar nu vreau sa stiu cum! Vreau un om ca tine langa mine. Esti perfect pentru postul de „agent de salubritate” , daca intelegi ce vreau sa zic! Cum aterizeaza avionul, o sa te ia un barbat cu palton negru si palarie. Nici sa nu te gandesti sa fugi! Tittittittittit
A inchis telefonul. Am vrut sa vad despre ce e vorba asa ca am cooperat. Eram cacat pe mine pana in bocancii mei negri de piele, dar nu am vrut sa las sa se vada. Dupa un drum foarte neplacut intr-un Volkswagen Beetle umplut pana la refuz, am ajuns la o hala industriala parasita. Am fost condus inauntru pe un scaun amplasat in mijloc.
  • -Buongiorno, don Eleonor! Imi face nespusa placere sa va intalnesc.
  • -Ciao! Am venit sa discutam afaceri, deci hai sa trecem la treaba! Cu ce va pot ajuta?
  • -Vezi tu...noi avem multi dusmani. Foarte multi oameni vor raul familiei mele. Fa-i sa sufere si vei fi remunerat excelent.
  • -Vreau sa vorbim concret. O sutica la victima plus obiectele necesare. Jumate inainte, jumate dupa ce termin treaba. E bine?
  • -Avem un...aaa...cum ii zic americanii? Badass aici. Bine baiete, dar nu vreau sa fiu dezamagit.
  • -Cine-i primu' ?
  • -Luigino! Ajuta-l pe domnu' !
Un dulap ambulant vine langa mine si ma conduce catre o camera. Acolo gasesc o poza cu un copil la vreo 17-18 ani. Pe spatele pozei scria: „a distrus majoratul baiatului meu. Intoarce-i favoarea!” . Cu ajutorul prietenilor ajung la petrecere.
  • -La multi ani, Salvatore! Eu sunt unchiul tau, Ceapani, pierdut si regasit in Romania la Rosia Montana furand aur din mina.
  • -Ma bucur sa te cunosc, unchiule. Multumesc!
  • Vrei sa-ti arat cum se distreaza bastinasii romani la petreceri?
  • -Banuiesc ca e interesant... Chiar sunt curios!
  • -Atunci, da-i, ba, volum la muzica aia!
  • -Dar daca vine politia si imi da munca in folosul comunitatii?
  • -Jba ejnebun? Numai fraierii patesc asta!
Si asa copilul nostru a blanit muzica, au venit carabinierii si i-au dat 3 luni de frecat toalete publice cu periuta de dinti. De atunci asta este scopul meu in familia Balistrieri: ma duc la petreceri luxoase, ma prezint drept a fii o ruda foarte indepartata si ii incant pana vin baietii de la paza si protectie si le dau de frecat toalete publice cu periuta de dinti. Partea ascunsa a afacerii este ca don GioVali este mana-nmana cu politia si el stabileste durata pedepsei.


Nici Mafia nu mai e ce-a fost odata, dar mereu vor avea nevoie de oameni care sa faca „treaba murdara” .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu