Powered By Blogger

marți, 6 noiembrie 2012

Viata e complexa...

Era un cacat de seara: ploua, era frig, mai batea si vantul. La ce te poti astepta de la un cacat de seara daca nu la cacaturi? Eu eram intr-un loc acoperit. Presimteam ca ma asteapta o surpriza neplacuta, dar nu stiam ce. Am preferat sa ignor sentimentul...
Eram intr-un grup de colorati si jucam poker pe sume frumoase. Coloratii nu sunt oameni de incredere, dar au calitatea de a fii prosti. Le poti lua foarte usor banii. Aproape la fel de usor cum iei S.I.D.A. de la o curva.
  • Ce-ai in mana? ma intreaba unul cu vocea ragusita in timp ce a mai tras un fum din tigara lui ieftina.
  • Droguri! raspund eu ferm si facand eforturi vizibile sa nu mi se citeasca in privire morcovul ce-mi iesea din cur.
  • Nu jba! Ce carti ai in mana?! spune negrisorul vizibil iritat
  • De plastic...
  • Hai sa le dam pe fata.
Zis si facut: primul garoi avea o pereche de valeti. Prietenul lui fost coleg de celula avea trei popi. Amandoi se uitau insistent la mine. N-am cedat:
  • Imi plusez ceasu! Va tine?
  • Call.
  • Call
  • Asa bajeti! Am patru Asi...cu mine cinci! Sa va vad loveaua!
Se citea in privirea lor suspiciunea. Au dat banii dar parca nu le venea sa creada. De 163 de meciuri consecutiv tot castigam cu careu de Asi. Ceva evident nu era in regula asa ca am hotarat sa plec. Mi-am adunat toate castigurile si cand sa plec mi-a cazut din palton un as. Si inca unu si iar unu si dintr-o data POC! Toti cei 208 asi au cazut...
  • Deci asa pretenas?! Ne faci la carti?! Ai belit pula 3 vieti de-acum incolo!!!
PANIICAAA!!!!
Ii dau cu fuga pentru ca alta cale nu mai era. Era frig, ploua, batea vantul, era intuneric besna...nu aveam multe sanse. Alerg prin tot felu' de stradute laturalnice si alei intunecoase. Fug prin gradini si curti. Alergam cat ma tineau bocancii. ZDRANGPOCJUFFJNAP! O bata exact in muie am primit.
  • Jba, ca tu ne furi noua banii? Ne faci tu pe noi la poker?! Tu stii ba cine suntem noi?
Puteam sa jur ca asta vor zice. Simteam ca sunt lovit intelectual cu clisee. Cred ca puteam prezice replicile astea cu 3 zile inainte. Toti coloratii le folosesc. Oare e un fel de cod al lor? Nu stiu...
  • Pai de fapt nu chiar... stii.., voi ati pierdut, eu am castigat. E echitabil zic eu..
  • NU! Noi te batem!
  • Bine.. cat sa dai?
Proasta replica! A rupt ficatii in mine. Plus rinichi, plamani, nas, arcade, dinti, suflet si cred ca si un pic din spirit a suferit leziuni. Eram pe jos...
  • Hai ba sa plecam ca asta e mort!

Prostii! Cand ei si-au dat seama ca nu mai aveau portofele, bijuterii, ceasuri, plombe de aur si nici tigari eu eram deja in avion spre L.A. analizand cu mare atentia chitanta pe care am primit-o la banca de organe dupa ce le-am vandut 4 testicole de cioroi.
Viata-i complexa si are multe aspecte”-Gh.Dinica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu