Powered By Blogger

sâmbătă, 6 octombrie 2012


Tigarile la bucata...
Am mai multi ani de fumat tigari decat altii de viata. Cu toate astea niciodata nu mi-a fost rusine fata de nimeni ca sunt un fumator. Totusi a existat un moment in viata mea cand mi-a fost rusine de mine! Preferam sa-mi dau 4 serii a cate 15 repetari de ciocane in coaie decat sa dau ochii cu vre-un cunoscut! Acel moment a fost cand mi-am cumparat tigari la bucata. Cand iti cumperi tigari la bugata,dupa parerea mea,esti cel mai josnic specimen care respira aer si are ca scop in viata perpetuarea speciei. De ce zic asta? O sa va explic pe puncte:
1.daca n-ai bani sa iti intretii viciul,renunti la el. E exact ca si cand eu m-as duce in birtu’ meu preferat fara bani in buzunar si i-as zice barmanului: “picura-mi si mie un pic de vodka pe gat.”  
2.daca tot n-ai,macar incearca sa nu spui chiar tuturor pe care ii cunosti! “fratica,n-am fumat nimic toata ziua...iti dai seama? Da-i si lu’ fratele tau din alta pizda o tigara si ti-o dau io inapoi cand am!”. Daca faci asta meriti un bec in anus si un nod de sarma ghimpata pe coaie sa ti se sparga becul in anus si sa te caci cioburi!
                         Simplu,nu?
Daca aveti prieteni d-astia acum stiti cum trebuie sa-i tratati! Spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu